Lördag

Inte riktigt fått allt gjort idag som var meningen - men å andra sidan det är faktiskt helg. Jag behöver dock plugga som en took just nu men idag har varit lite av en mellandag. Morgondagen däremot kommer att bli tuff, tampas rejält med statistika uträkningar, pust! Sov lite länge idag och sen plockade jag lite med allt möjligt här. Varit nere på gymmet och solat och tränat lite ben, så skönt att få det gjort. Cyklade ner idag, vilken skillnad, går så mycket snabbare! Snön kommer ju dock snart och då kommer jag inte våga cykla men tills dess så :p

Har städat och julpyntat sen jag kom hem. Behöver jag inte tänka på städning imorrn utan kan fokusera helt på plugg. Nu ska jag vandra till ica och hyra film med camilla :) så måste nog rusa nu ..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: