Plugg dag

Söndag, veckan tråkigaste dag. Helgen är slut osv. Men alla dagar är egentligen lika för mig nu för tiden, åtminstonde fram till jul. Alla kommer de bestå av plugg, jag har inte ens insett att det faktiskt har varit helg tror jag. Dagarna bara rusar och jag hinner inte med hälften av vad jag borde hinna med. Stressen börjar komma ikapp mig igen .. Massor att göra i skolan att dagarna inte räcker till mycket mer, pengar har jag inte gott om just nu så är väl positivt att det inte går åt så mycket när man bara är hemma eller sitter i skolan och pluggar! Försöker hinna träna så mycket det går. Idag hade jag velat komma iväg men tror att det får vänta tills imorrn. Kanske träningsvärken från gårdagen har lagt sig en aning samma gäller månadens magvärk! Samtidigt som det är så mycket i skolan nu så har jag inte köpt en enda julklapp - inte ens EN! Och jag har ingen aning om vad jag ska köpa heller och har egentligen inte alls några pengar till att köpa några...

Usch vilket trist inlägg detta vart, bara massa negativt. Jag har mycket positivt i mitt liv också som jag brukar försöka tänka på dagar som dessa .. Jag är väl egentligen bara överväldigad med allt som skall hinnas med när det gäller skolan. Att börja plugga till statistiken igen var/är inte lätt! Det är verkligen hur mycket som helst och efter ett tag blir man helt slut på alla formler och så. Men egentligen är det väl lite intressant och det är så kul när man börjar förstå, men vägen dit är inte alltid den lättaste! Men också skönt att ha en kurs där man räknar lite och det inte bara är teori och läsa, läsa, läsa .. Hade jag bara haft statistiken nu hade det nog inte kännts lika tungt, det som är, är att man läser annan kurs samtidigt som det ska fixas med grejer i. Aja jag ska sluta klaga, istället ska jag göra mitt bästa och KLARA DETTA! Har cirka två veckor till hemfärd och det blir plugg varje dag! Känns lite trist men försöker tänka på allt skoj som händer när jag kommer hem istället :) Julbord, julafton, juldagsparty och nyårsafton. Det gör det lite lättare ...

Camilla var över och kika film igår :) Skönt att umgås lite, kan lätt bli lite ensamt med näsan i böckerna.. Vi kika på nån random film från cdon som var gratis på ondemand. Den var väl helt okej, men lite småseg. Sen vart det scrubs också. Det här med ondemand är ju toppen egentligen :) Perfekt att kunna hyra film till datorn - och jätte enkelt också. Ville se flickan som lekte med elden här om dagen, men det var ju såklart uthyrd nu när den är så ny och allt - då är det ju perfekt att man kan kika på den sådär. Sen kan man ju alltid ladda ner såklart. Men det är det väl ingen som gör? ;)

Ja som sagt det blir plugg idag. Sen blir det till att kika gossip girl och nån film till kvällen. Såg att de visar jakten på lycka (tror de var så den heter) och kommer ihåg att jag sett den för länge sen och tyckte den var riktigt bra så blir nog att kika på den. Men nu ska jag avsluta här, gå tillbaka till mina räkneuppgifter innan matdags. Vart ett riktigt långt inlägg denna gång :p

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: