Tillbaka igen

Jag har tagit en liten paus - från typ allt egentligen! Kände verkligen att det behövdes. Var så mycket som trängdes i huvudet där ett tag. Men nu så är jag tillbaka :)

Har varit hemma några extra dagar och kom tillbaka i onsdags kväll. Passat på att umgås med alla vänner, träffat familj och släkt och bara tagit det lugnt. Inget plugg eller huvud taget! Var riktigt skönt att få vara ledig, kände att jag hade massa sömn och så att ta igen. Men svårt att komma in i plugg nu igen när man vant sig vid lite latare dagar. Men det är slutspurten som gäller nu innan jul - kan inte fatta att vi snart gjort en termin till ! Dock har nog mitt huvud ändå tagit jullov redan för motivationen att plugga ligger på noll just nu.

Men ändå måste det tas itu med, längtar som en took tills man får packa ihop väskorna och åka hem på massa roligheter. Skönt att man har nåt att längta till i alla fall, känns det lite lättare. Ska börja med statistiken igen, fattar inte mycket alls. Lite därför motivationen inte vill komma också, men förhoppningsvis kommer det att släppa. Det är mycket som skall göras innan jag får ta jullov och lite tid att göra det på.

Men jag ska i alla fall verkligen se till att hålla uppe träningen nu trots stressen. För mår bättre av det, samt att det lär behövas med tanke på hur mycket gottande det blir under juldagarna :) Var till gymmet igår i alla fall, och tog en promenad idag. Blir gym imorrn också sen täntke jag försöka hinna med nåt skoj pass på söndagen - lutar mot bodypump. Ska nog kanske försöka komma iväg och simma lite i nästa vecka :) skulle vara riktigt skönt. Och imorrn när jag ska till gymmet ska jag nog unna mig lite tid i solariet också. Aldrig solat där så får se om det är bra ..

Men men, ska ta itu med böckerna nu :( Snart dags för lite mat också. Har köpt lite gott till kvällen, två tidningar sen tänkte jag krypa ner och se flickan som lekte med elden (vet jag är seg som inte sett den på bio :p). Så det är min morot nu, plugga på i nån timme sen får jag ha fredagsmys sen :) Hade inte sagt nej till att ha Kristoffer här vid mig dock, men men, kommer bli mys att vara hemma lite längre under jul sen :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: