18 februari 2009

Det är idag det, dagen har varit väldigt lång. Hade först föreläsning i morse, försov mig så var inte den bästa starten på dagen men kom iväg i tid i alla fall. Efter föreläsning var det lunch sen satt vi oss för att göra uppgifter. Gjorde en del, men hade säkert kunnat göra mer men hade lite annat att prata om också :p Var hemma runt halv sex och sen dess har jag städat lite smått, ätit och bara varit. Jag är oerhört trött så ska verkligen försöka sova i tid idag! Hoppas då på att kunna somna för de senaste kvällarna/nätterna har jag bara legat o vridit och vändt på mig hur länge som helst innan jag kunnat somna.

Nu kikar jag lite greys anatomy :) Kanske kika nåt mer efter det och sen blir det sängen. Imorrn är det skola till fyra, ner på bolaget och sen hem och göra sig i ordning. Rockfest :) Ska bli trevligt men jag har fortfarande inte klurat ut vad jag ska ha på mig men har lite ideér.

Nu är reklampausen slut ...

Kommentarer
Happa

Skönt med rockfest, rocka loss ordentligt:D

2009-02-18 23:47:38
URL: http://sadhistory.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: