Alla hjärtans dag

Vi hade en jätte mysig dag igår :) Gjorde ju först tenta på eftermiddagen - kändes helt okej men man ska aldrig säga för mycket i förväg! Sen när jag kom hem fick jag en trevlig överraskning. Hade fått svar från försäkringskassan angående bostadsbidraget oc h eftersom min ansökan dröjde fick jag igår bidraget för januari månad :) 1000 kr extra, vilket inte kunde komma mer lägligt, tro mig! Sen framåt kvällen kom Kristoffer med rosor (firade ju alla hjärtans dag igår :p) och vi gick sedan ner på stan och käkade middag och efter det gick vi och såg Valkyria. Filmen var riktigt bra, tycker som sagt om filmer om andra världskriget, det enda negativa var ju att man visste att de inte riktigt skulle lyckas eftersom man känner till hur det egentligen gick. Men den var väldigt intressant! Så gå och se den alla ni som är intresserade av den här sortens filmer.

Idag skiner solen, lite tråkigt att vi inte kan vara nere på stan eller så och vandra nu - jag har tvättid! Men när jag är klar ska vi åka ut till Hälla, kika lite på ikea och sen in på ica och handla lite mat och gott till kvällen. Ikväll blir det hemma mys med god mat och film. Kristoffer har fått låna "Changeling" vilket är en annan film jag velat se länge :) Sen gick det några sevärda filmer på tv också.

Imorn blir det nog allt en vända på stan, måste hitta en födelsedagspresent till pappa också som fyller nästa helg. Ni får ha en bra alla hjärtans dag allesammans :) Pusspuss


Kommentarer
Emelie

Glad alla hjärtans dag!



Gå in på den här länken om du vill ha fler läsare, det funkar faktiskt:



http://www.viraltrafik.se/?emeliesjoberg

2009-02-14 17:40:42
URL: http://madebyem.blogg.se/
Sanna

Åh! Berätta om filmen var bra sen.

2009-02-14 19:14:00
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: