Back home again

Kom iväg på sista delen av föreläsningen i alla fall utan några problem sen senare. Jag och Camilla skulle sedan iväg och träna och tog vägen över stan och vandrade in på bianco en sväng :) Med mig ut fick jag med mig ett par pumps. Blåa med svart spets, lite mer finsko men kan nog passa en vanlig lördagkväll också :p Har glömt kameran hemma i Smedjebacken så ska kika på deras hemsida om den finns med kan jag lägga ut. (mobilkameran suger!) Sen var vi vidare till gymmet som sagt. Blandade lite ben och armar idag, men mest armar, för att inte få rejäl träningsvärk någonstans imorrn eftersom vi ska på bodypumpen.

Så nu är jag hemma igen, ska ta mig nåt ätbart och sen måste jag sätta igång och plugga tyvärr.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: