Dagens planer

Idag har jag inte alls för roliga planer (och så kommer det se ut några dagar framöver) Men har lite som jag måste hinna med idag:

- Föreläsning? Beroende på hur magen samarbetar nu då!
- Gym, armar idag tror jag faktiskt
- Lite små städning - disk, ombäddning av säng och lite småplock.
- Plugg - skriva definitioner till tentan. Sen ska jag läsa några sidor i Civilrätt också. tänkte att jag nu medan jag ska plugga till den andra tentan ska jag ändå försöka läsa 10-20 sidor per dag i civilrätten så jag inte kommer efter alltför mycket med den.


Sen har jag tyvärr inga andra planer för dagen, men som alla andra dagar kommer väl även denna bara försvinna hur snabbt som helst! Och av nån konstig anledning hinner jag i princip aldrig så mycket som jag egentligen skulle vilja hinna med.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: