Dålig uppdatering

Denna helg har spenderats i hemma i Dalarna så jag har inte haft tid eller tillgång riktigt till dator och sen jag kom tillbaka, igår, så har internet krånglat och nu helt plötsligt funkar allt som det ska. Jag håller tummarna att det håller i sig! Hemma har jag varit som sagt, kom fram fredag eftermiddag nån gång. Sola lite uppe vid mamma på smedjan och tjåla lite skit. De håller nu på att fixa lite med en butik de ska ha, de ska öppna upp en helt ny ingång och tror det kommer bli jätte bra :) Öppet hus till helgen och då ska det vara klart - ganska mycket att göra tills dess så får kanske lov att hjälpa till lite. Bror skulle dit och måla lite och så, får se vad jag kan hjälpa till med. För övrigt hade jag och Krille bara en myskväll på fredagen, kika film och så. På lördagen fyllde pappa år men inte var han hemma inte utan han fira hemma hos min farbror och hans fru som samtidigt fyllde 40. Så, så mycket vart det med att åka hem och fira pappa :p Han tjatar om att han vill ha hem mig men när jag kommer hem är han inte hemma istället. Tror han bara tycker det är skönt att jag är hemma :p Så nu var det egentligen bra många veckor sen jag umgicks med honom, minst en och en halv månad typ. Så ska se till att han är hemma till helgen!!

Lördagen innebar förövrigt också utgång :) Var förfest vid Carro och sen Afasi & Filthy på Solo, skojsigt var det även om jag inte såg nåt av uppträdandet, hehe. Söndagen var sedan mycket seg och avslutades med tacokväll hemma vid mamma och beck. Japp det var min helg det, en liten snabb uppdatering ... Gårdagen var inte direkt händelserik, sov alldeles för länge så kom iväg hemifrån väldigt sent och sen var jag bara hemma och slöa :p Och idag har jag tvättat och städat lite, lite plugg har jag också fått gjort men inte så mycket som jag velat kanke men ska se till att läsa lite mer innan dagen är över.

Btw nu har jag haft körkort ett år !! Eller ja på pappas födelsedag. Ett helt år utan en enda olycka, det ni, inte illa :p

Kommentarer
Anonym

grattis!! ett helt år utan olyckor is the shit! good work woman! "tjåla"..hihi skönt ord;)

2009-02-24 17:30:58
angi

hihi glömde skriva att det va från mig.. :P

2009-02-24 17:31:48
ämma

ville bara tipsa om min tävling i bloggen

där man kan vinna ett armband

2009-02-25 16:47:48
URL: http://emmasfoto.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: