En ganska så tråkig dag

Idag kommer det inte hända allför mycket skoj! Jag ska snart ta itu med lite pluggande. En hel del som jag måste läsa i "Civilrätt", ämnet är rätt så intressant faktiskt men när man läser boken kan man inte hålla sig intresserad i mer än kanske några sidor. Har också lite städande framför mig idag, massor av disk! Hmm inte det allra roligaste sysslan precis. Det är nog faktiskt nåt av det som jag föraktar mest när det gäller hushållssysslorna här hemma, dammsugning kommer nog tvåa och det är det snart dags för igen också.

Men vid sex får jag kommer iväg och träna lite i alla fall. Härligt när man bara suttit inne en hel dag. Ska prova på att spinna idag. Inte gjort det hitills faktiskt. Ärligt talat tycker jag inte att det verkar alltför skoj. Men ska följa med och prova, om inte annat för Camillas skull, som vill gå på det och säger att det är jätte bra träning. Vi får väl se vad jag tycker sen då :p

Japp det är min dag idag det. Inga roliga extravaganta saker här inte, bara vanlig vardag för en student!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: