Friday

Då var det fredag - ännu en gång. Vart tar mina veckor vägen egentligen? De bara försvinner och jag vet inte riktigt vad det är jag gör egentligen!! Men som sagt, fredag. Har ganska nyligen vaknat till liv, nyss var det en väldigt stor utryckning utanför, undrar vad som hänt?? Jag ska snart ta itu med lite saker, en hel del disk som måste försvinna och sen min packning. Åker hem en sväng och igår försökte jag prova ut kläder att ha på mig ikväll då vi ska ut men allt kändes fel eller satt som skit! Hur är det möligt ibland att man kan ha en full gaderob men ändå inget att ha på sig? Plockat ihop lite som kan funka i alla fall men funderar skarpt på att köpa nåt nytt även om min budget egentligen inte håller för sånt just nu kanske :p

Ska försöka komma hem i tid idag, käka lite lunch och sen upp till mamma och sola samt noppa lite ögonbryn. Resten av helgen är inte helt bestämd ännu, imorrn kommer det nog bara bli en lugn dag :p Och på söndag ska ju mamma ha öppet hus på smedjan så då ska jag ner dit, mormor skulle nog komma och även morfar en liten sväng :) Sen får vi se vad mer som händer???

Nu kanske man ska ta hand om disken ? hmm snart i alla fall ...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: