Jag är trött på det här

Trött på min mage känner jag. Den har ju blivit så mycket bättre sen jag började träna och så, men nu på morgonen kändes det inte alls bra! Kommer bara helt plötsligt från ingenstans så jag vågade inte riskera att vandra iväg till föreläsningen nu men tänkte jag skulle gå dit i pausen typ mellan tio och halv elva. Så jag hoppas verkligen att det går över! Vill inte missa skola pga av detta.

Funderar på att prova nån av dessa:

  
Den första är i form av kapslar och den andra är tuggtabletter. Jag vet inte om det är nån större skillnad på dem egentligen? Den första går också och få i 70 förpackning för 116 kr (naturapotek) och i den andra är det 30 tabletter för 149 kr (apoteket), dosering är en tablett dagligen för båda. Så BifAcid är alltså större och billigare. Är det nån som provat som kan rekommendera nån av dem? Känns som det är värt att prova i alla fall.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: