Måndag

Då var det en ny vecka igen då. För vissa känns det jobbigt för att de har ännu en hel veckas jobb framför sig och det är långt till helgen, andra kan istället tycka att wow en ny vecka - nya möjligheter.

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om just denna måndag eftersom jag vet vad veckan har att erbjuda - plugg. Och så mycket som jag måste plugga till finansieringen så kommer jag inte direkt ha tid att plugga civilrätten så jag kommer att ha så mycket att ta igen sen! Börjar känna mig nådigt stressad just nu, men känner samtidigt att det är bra att fokusera på den här tentan - få den avklarad och sen kan har jag en månad på mig att bara fokusera på handelsrätten och då måste jag också verkligen läsa en hel del varje dag. Planering som gäller om man säger så. Nåt jag måste bli lite bättre på - att planera! Känner aldrig riktigt att jag har den tid som behövs, men egentligen har jag nog det om jag planerar och prioriterar lite bättre.

Hmm nu ska jag koka lite kaffe innan jag går tillbaka till uppgifterna ..

Kommentarer
Helena

Ja fy det är inte kul när det är så jobbigt och mycket i skolan. Sj har jag fullt upp med emil för han är överallt där man kan vara, aldrig en lugn stund, förutom när han sover då :)

2009-02-09 11:41:23
URL: http://ninna85.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: