Mitten av veckan

Idag är det onsdag. Ibland är det svårt att hålla reda på dagarna när man är student eftersom man inte har skola varje dag, det är inte som när man jobbar att man går till jobbet sju till fyra varje dag och sen är ledig på helgerna. Denna helg blir inte ledig alls för min del, har en föreläsning i internationell ekonomi på lördag, måste läsa den på distans utöver de vanliga kurserna för att få min examen, vilket innebär att det blir heldagar på lördagar. Inte allt för skoj.

Annars har vi föreläsningar, när det gäller denna kurs, på onsdagar och torsdagar. VIlket innebär att jag borde vara där nu! Men vaknade imorse av världens huvudvärk och kände mig allmänt seg. Huvudvärken har i princip släppt nu men känner mig fortfarande seg som bara den. Så jag tror att jag följer Camillas råd om att stanna hemma från träningen, då jag mådde som jag gjorde igår också. VIll inte dra på mig nåt nu så att jag missar mer träning och skola! Så idag ska jag vara hemma och kurera mig. Ska snart dricka lite kaffe och kika lite på tv sen ska jag försöka plugga också och dricka massa vitaminer. När jag känner att jag håller på att bli sjuk brukar jag stoppa 2-3 brustabletter med c-vitamin i ett glas och dricka kanske två ggr om dagen i en till två dagar, då brukar jag klara mig lindrigt undan faktiskt, ett litet tips :)

Kaffedags, pusspuss

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: