Några timmar senare

Gått ganska så bra för mig hitills ändå. Men blir nog bara att läsa civilrätt idag skulle jag tro. Försöka att läsa ikapp de vi ska ha läst tills imorrn så behöver jag inte oroa mig för det sen utan kan koncentrera mig helt på det andra. Såg nu på schemat att vi bara har en föreläsning nästa vecka istället för två, perfekt när jag måste plugga in det andra också! Hmm men nu blir det lite käk och en paus innan jag sätter igång igen. Sen senare måste jag göra mig i ordning och vandra iväg till affären en sväng, lite smått och gott som fattas.

Oh vad jag skulle vilja ha pengar just nu! Men vet att det kommer att bli lite fattigt en bra tid framöver då jag måste börja spara till sommaren och så också. Fick nämnligen hem en liten katalog från H&M som jag bläddra lite i, och så mycket fint som jag vill ha! Får se vad försäkringskassan beslutar i nästa vecka ang. mitt bostadsbidrag, kanske jag kommer att ha råd att införskaffa nånting i nästa månad ...

Dags att återgå till matlagningen.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: