Om jag ändå bodde lite större

Jag längtar tills jag kommer kunna bo i en större lägenhet. Det som jag helst skulle vilja ha in här hemma nu är ett skrivbord. Men det finns inte en chans att få plats med det tyvärr :( Men skulle vara så skönt att ha en plats att sitta med datorn och när man pluggar och inte bara sitta i soffan jämt. Enda sättet för mig att få plats med ett skulle vara om jag tog bort byrån vilket inte funkar för då skulle ja inte ha nånstans att förvara det som den innehåller. Om jag ändå bodde lite större! Men det kommer, och då ska jag ha en stor garderob (plats för en walk in), en bra plats för att sitta och arbeta på, ett KÖK, vardagsrum och sovrum, allt för sig!  - jag längtar!

ATLAS
Just detta enkla skrivbord kommer från EM När det väl blir aktuellt sen kommer jag nog att skaffa en lite annan variant men hittade inget bra exempel, men detta är också fint och passar till det mesta.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: