Torsdag - snart fredag

Tog sovmorgon idag - kände att jag hade kunnat sova många timmmar till (inte vaknat nu :p). Sitter nu och läser igenom en gammal tenta, trist trist är det! Men imorrn är den gjord, och det får gå som det går helt enkelt, även om det inte skulle gå kommer jag ju att få VG i kursen :)

Snart är det fredag som sagt och Kristoffer kommer :) Vi skulle egentligen ha gått ut och käkat och sen på bio på lördagen, alla hjärtans dag. Men fick varning av Angela att det nog är en omöjlighet när det gäller maten och att man bör ha bokat tid i förväg. Så vi tar allt detta på fredagen istället så får lördagen bli en mysig hemma kväll. O ska bli så skönt, ska försöka att inte tänka på skolan på hela helgen för sen i nästa vecka kommer jag få jobba arslet av mig när det gäller civilrätten eftersom jag kommit så pass efter i den tack vare denna tenta. Men inte tänka på det nu! Nu ska jag fokusera på en sak i taget annars kommer jag typ gå in i väggen! Så tillbaka till finansiering och investeringsbedömningen ...

Kommentarer
Angi

lycka till på tentan i morgon!nog bätte än du tror! Eran "alla hjärtans dag plan med ute-rännandet i morogn å mys på lördag låter smart..super..blir nog kanske nå liknanade här ...:P ses nästa vecka..tataaa

2009-02-12 19:45:40
URL: http://angeelina.blogg.se/
Veronica

Sv: Tack så mycket! Lycka till på tentan :)

2009-02-12 21:18:13
URL: http://veronicasfunderingar.blogg.se/
Josefin

Lycka till med tentan imorrn :)

2009-02-12 22:21:13
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: