Varför jag skriver blogg

Jag läser lite olika bloggar dagligen, man får tips och ideér och det är ett ganska skönt tidsfördriv när man inte har något annat för sig. Har också märkt att det är många som börjar undra varför de eller huvudtaget egentligen skriver i en blogg?? Jag har undrat det själv många gånger, varför jag lägger tid och skriver här och vilka som egentligen är intresserade av att läsa om mig som person och min vardag. Men anledningen till att jag skriver är nog faktiskt inte för alla andra, även om det är väldigt trevligt om folk läser och kommenterar såklart, utan det är mycket för mig själv. Tycker det är kul att kunna kolla tillbaka på vad jag gjort och så. Kolla gamla inlägg, gamla bilder (inte i denna blogg än då, men i min förra). Sen vill jag kunna skriva om mina mål och visioner och förhoppningsvis också skriva om hur jag uppnår dem. Till sist så är det ju bara skönt att skriva av sig ibland, om det hänt något roligt, om man är förbannad på nåt eller bara om vad man gjort under dagen. Så därför skriver jag i min blogg helt enkelt, varför skriver ni?

Så jag tänker väl fortsätta använda min blogg som ett tidsfördriv och hoppas på att det är nån som också tycker att den är någolunda intressant att läsa ibland :p

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: