En torsdag

Vakna i tid. gick runt och plocka lite. Ner på stan en sväng - tvungen att hitta ett par nya svarta byxor då mina sprack :p Hitta ett par på vero moda, stod först och fundera på om jag skulle ta samma modell som de som sprack men fick istället bli ett par med dragkedjor. När jag ändå var nere på stan kände jag att jag kunde kika runt lite snabbt - oj så mycket fint det finns nu men plånboken kommer inte vara tjock denna månad så gäller att behärska sig någolunda. Gick först in på bianco i alla fall, hade presentkort kvar där. Blev ett par korallfärgade ganska låga pumps och sen en kuvert (var ju halva priset :p) vilket lämnade hela 60 kronor kvar på presentkortet ... Var också in på gina, provade chinosen jag provade sist men tyckte satt för tajt, men nu satt de bra :) I samma storlek och allt.

Kom hem och såg att mina skor från nelly kommit så drog till ica och handla lite mat och hämta ut dem. Kärlek! Vart lite nervös först när jag tog upp dem för remmarna kändes så hårda men när de kom på satt de jätte bra, och sköna att gå i även om de är väldigt höga :)

 
 

Mer av dagens planer är : Städa, plugg och packa. tror inte jag ska plugga överdrivet idag för känner inte riktigt att jag hinner lära mig alltför mycket mer. Göra nån mer övning och så bara ..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: