Godkväll

Hmm skrev ett inlägg igår eller nå sånt och av nån anledning vill de inte komma upp :p Men men, idag har varit en lång dag. Varit riktigt trött hela dagen också. Kom till skolan vid åtta sen jobbade vi på med uppgifter till lunch o efter det var det kursstart för statistiken - hmm ska bli spännande att se hur det kommer att gå! Men just nu är det fokus på handelsrätten. Morgon dagen spenderats hemma nedgrävd i böcker och sen lite träning. Onsdagen blir en heldag i skolan och torsdagen blir nog också hemma och tragla. Har egentligen en föreläsning i statistiken på torsdagen men tror jag ska vara lite kass o strunta i den och plugga hemma istället.

Vad mycket fint vårfint det finns nu, lång lista på vad jag vill ha, viktigast att hitta är en vårjacka känner jag. Men vill ha massa nya skor också. Ett par på bianco jag ska ner och köpa nån dag framöver (tack för presentkort :p) och sen vill jag ha lite nya sandaler och så, med låg och hög klack :p Mycket man vill ha, men hittade ett par fina sandaler från Nelly, som fått bra recension om att de ska vara bekväma för att vara så pass höga ändå, så de är på väg hem nu :) Nu gäller det att hitta ett par bruna också med gärna lite lägre klack :p

Nelly  Shoes - Tree 2

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: