Godmorgon

Passade på att ta en liten sovmorgon idag så vaknade strax före tio. Gårdagen var en riktigt bra och effektiv dag. Jag och Johanne satt i skolan hela dagen, från åtta till fyra på ett ungefär och pluggade på mest hela tiden, faktiskt svävade det inte ut alls i mycket annat utan vi var riktigt effektiva :) Efter det kom Camilla o vi vandrade ner på stan, käkade lite pizza och väntade på att klockan skulle närma sig sju vilket gick rätt snabbt. Då gick vi på bio, "en shopoholics bekännelser" :) Riktigt bra var den, rolig och charmig och oj så mycket fina saker :p Var hemma igen kanske runt en tio och tvn visade bara skit! Prata med Krille och bläddra lite i gamla tidningar innan jag somna.

Och idag då är det Lördag vilket tyvärr inte innebär fest, shopping, mysigt film marathon eller nåt annat i den stilen - här ska det pluggas. Inte långt kvar nu så bara att köra hårt. Känner att jag har lite motivation idag vilket är bra och gör det hela så mycket lättare! Skulle ta mig iväg till gymmet för att köra lite konditionsträning men funderar på om det blir en lång powerwalk eller så istället lite senare, ser solen vill titta fram lite då och då :) Våren är på väg, jippie .....

Dags att sätta på kaffet och sätta igång ..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: