Har varit riktigt duktig

När det gäller mina matvanor denna vecka. Ätit regelbundet, inget godis, chips eller dricka och så. Tänkte att jag först skulle hålla mig hela helgen också. Men vet ni vad, jag har tänkt om när det gäller det. Denna helgen ska jag nämnligen i princip bara plugga och träna! Klockan fem i morse vaknade jag med fruktansvärd mensvärk som sitter i fortfarande och kommer till och från och jag har en huvudvärk som smyger sig på. Japp jag tycker lite synd om mig själv idag för jag måste samtidigt läsa arbetsrätt :( Och så måste jag dammsuga också ..

Så om nån timme när jag gjort det så ska jag vandra iväg till affären och köpa nåt gott och sen hem och mysa ner mig med en film. Tänkte se "Yes man", nån som sett? Tänkte som sagt unna mig lite idag, det är jag värd :p Förstår inte hur man aldrig kan unna sig nå gott, visst kan jag hålla mig i veckorna men till helgen vill man väl ha nåt extra. Man lever ju bara en gång så .. Med nyttiga veckor och träning kan jag nog ta mig i form även om jag unnar mig lite lördags gott (eller i dagens fall fredags gott).

Vad har ni andra för planer ikväll, hemmakväll eller utekväll?

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: