Snart en vecka har passerat

Sen jag skrev här sist. Tid har jag väl haft men inte riktigt haft nån lust :p Händer inte alltför mycket spännande nu. Helgen var trevlig :) Tack för det ... Och utöver det har min tid mest spenderats till plugg och mer måste det bli. Denna helg kommer inte innebära alltför mycket trevligheter tyvärr :( Plugg, plugg och träning typ. Hela lördagen har vi föreläsning, usch usch. Men men än är det inte helg. Idag har vi haft föreläsning hela dagen och jag har varit hemma nu i lite mer än en timme så inte hunnit göra så mycket mer än att äta. Ska försöka plugga lite mer, inte mkt mer idag skulle jag tro men ska gå igenom lite anteckningar och styka under o så.

Så, så roligt har jag det just nu. Vad ska ni göra då?

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: