Tillbaka

Hm haft en liten blogg paus. Inte haft nån lust att skriva, o inte heller mycket att skriva om. Men nu ska jag se till att dra igång igen ..

För att summera vad som hänt sen sist lite kort:
Plugg, plugg, träning, shopping, födelsedagsfirande, pojkväns tid (även firande av 3 års dag!!), mera plugg, tandläkare (hehe inga hål nu heller, var lite nervös att det skulle bli nåt nu när man måste betala o allt) och mer plugg samt träning.

Hmm jadu det är typ egentligen vad jag har haft för mig, inte alltför spännande egentligen. Har tenta nästa fredag o en hel del som ska in tills dess så mycket plugg blir det även dagarna framöver. Varit i skolan idag, föreläsning till lunch sen satt jag och Johanne med lite uppgifter - men samtalen svävade ut i mycket annat också :p Sen vart det ett pass på gymmet och har nyss kommit hem. Ska laga mig lite mat och städa undan lite här, lite saker överallt. Sen ska jag se hur mycket energi jag har över, kanske blir det mer plugg, annars blir de kanske inte mycket alls, känner jag skulle kunna sova nu.

Vädret har varit riktigt fint idag. Sol och riktigt skönt ute - våren är verkligen på väg! Hmm så mycket jag kommer att behöva. Ska rensa ut garderoben nån dag här framöver så man kan fylla på med lite nytt. Behöver verkligen lite kjolar och shorts till vår/sommaren. Riktigt dåligt med det. Skrev en hel lista igår på allt jag behöver - vart en hel del.

Nu är det dags för mat.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: