En bra start på dagen

Godmorgon allesammans :) Var svårt att komma upp idag men tillslut gick det, kom upp tio minuter innan jag och Camilla bestämmt oss för att gå. Har nämligen vart ute på en promenad nu på morgonen, en timme vart det. Skönt och man vaknar verkligen till liv även om det är jobbigt att ta sig upp. Så nu sitter jag här och får i mig lite frukost i form av en smoothie, mums mums. Sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Ska först ner på stan en sväng och kika in på Lindex. De har ju 25 % rabatt på bhar, har egentligen inte råd men måste ha mig en ny vit! Så ska ner o kika om jag hittar nån fin. Sen blir det att gå till skolan o möta upp Johanne och Camilla och sitta med internationella ekonomin resten av dagen. Tror jag ska ta med mig datorn faktiskt, denna är ju så smidig också :p Behöver man inte skriva ut fler tentor, kan jag kika på datorn istället. Så uppdaterar säkerligen lite senare ....


 
Ha en bra dag :) Det är ju sol idag - än så länge i alla fall,så ni som kan passa på och njut själv måste jag tyvärr plugga som sagt .

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: