Fredag

Sorry glömde av att uppdatera igår. Mamma, Jocke och Kristoffer kom och hälsade på :) Vart först en vända på stan, så mycket fint just nu, önskar jag hade massor av pengar. Vart två klänningar i alla fall,en från H&M (på bilden nedan, jättefin på, dock måste jag få lite färg först kanske) och en från gina (fanns dock ingen bild på internet så ska fota den sen :p Vit spets med lite öppen rygg) Käkade lunch på Jensens och sen åkte vi ut en sväng till ikea också. Köpte en klädställning och galgar som jag ska ha uppe i friggeboden (som kommer vara mitt rum under sommaren) och de fick mamma ta med hem direkt så slapp jag och pappa åka ut dit och köpa det när han kommer ner för att hämta mig i nästa vecka.



Fick VG på internationella ekonomin. Riktigt skönt :) Så nu är det bara att plugga på med handelsrätten så har jag bara statistiken kvar sen i sommar i alla fall. Nu ska jag klara detta även om det känns lite tungt. Huvudvärken har gett sig, hade huvudvärk både i förrgår och hela dagen igår vilket var lite små drygt när man skulle shoppa. Nu känner jag dock att mensvärken är på väg istället men har redan tagit pronaxen så jag hoppas att det inte blir jätte hemskt denna gången. För jag ska verkligen plugga idag, jag måste, idag,imorrn, på söndag, på måndag och på tisdag. För sen ska tentan skrivas och efter det är det sommarlov. Detta ska jag väl ändå klara. Försöker muntra upp mig själv lite :p

Kollade vädret och det verkar ha vänt lite sen sist, ser ut som bror min kan få uppehåll idag, han ska ha bal :) Skulle verkligen vilja vara där och se det men har bett om att det ska fotograferas som aldrig förr :p Vädret visar också stor sol och runt 20 grader varmt när jag kommer hem nästa helg, grilla någon ?? :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: