Lördag

Ja då var det plötsligt lördag då. Var ju på bio igår, filmen var riktigt bra och spännande och rekomenderas :) Idag passade jag på att ta en riktig sovmorgon, var dock pigg o alert vid nio men låg kvar, slöa och halvsov till närmare elva,
riktigt skönt.  Ska nog ta en ledig dag idag tror jag i alla fall, kanske börja läsa lite till nästa men i princip vara ledig. Ska nog träna lite senare och sen kommer kanske Bror & Lovisa, de är i Sthlm nu o stannar kanske til här på hemvägen så då blir det nog en fika nere på stan. Mer planer för dagen är att Camilla ska komma förbi framåt kvällen och kika Eurovison, jag har ju inte följt det eller huvudtaget men är ju finalen nu så kan väl kika vem som vinner då iaf :p

Snart ska jag gå och inhandla ingredienser till lunchen - lutar mot tacos idag,varit så sugen på det så ..Ha en bra lördag allihop.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: