Måndag

Lite uppdatering av helgen:
Lördagen spenderades mest hemma. Dåligt humör var jag på också tyvärr och hemlängtan slog till men tog mig igenom dagen på nåt vis ändå :p Mycket mer finns inte att berätta om den, försökte mig på att plugga så mkt jag orkade vilket inte var allt för mycket tyvärr. Igår, söndag var jag till skolan i några timmar med Rebecka och fick lite gjort i alla fall. När jag kom hem började jag packa lite smått. Helt sjukt hur mkt det är som skall med egentligen, man behöver en hel del för att spendera en hel sommar på annan ort. Jag kommer på nya saker hela tiden så tänkte det kunde vara bra att börja packa i tid i alla fall. Sen fick jag lite mer plugg gjort efter det också, nån tenta i alla fall. Sen hade jag lite eget spa här hemma, ansiktsbehandling (rengöring, peeling, ansiktsmask osv) och fot bad (skrubb, bad, filning och insmörjning). SKönt var det :) Kände man sig lite fräsch. När jag kommer hem sen ska jag se till att komma iväg till mamma och sola några gånger och sen har vi bokat in nästa torsdag för att göra helkroppsbehandlingar, alginpackning, bad, ansiktsmask osv .. Perfekt att ha en mamma som jobbar med sådant :)

Idag ska jag plugga och sen försöka få lite ordning i röran här hemma, så gott det går i alla fall. Sen kommer kanske Johanne och Camilla förbi senare ikväll och kikar en film eller så. Avundsjuk på de som får sommarlov ikväll, hade varit riktigt skönt att bara koppla av och hitta på nåt skoj. Men men hade kunnat plugga mer till detta sist, men lätt att säga det i efterhand så. Nu är det som det är helt enkelt...

Lite kaffe kanske ??

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: