Måndag

Har inte allt för mycket att berätta om dagen. Den har sett ut som dagarna kommer att se ut tills jag är klar med skolan för sommaren. Dvs jag har pluggat! Idag har jag ägnat mig åt internationell ekonomi, läst i boken och har inte mycket kvar nu så ska se till att bli klar ikväll. Sen imorrn ska vi sitta hela dagen i skolan med uppgifter o tentor och även på onsdag. Tentan är sen på fredag och vill klara den så det ska jag bannemej göra också! Hmm ja vad mer ska man skriva. Mina inlägg kommer inte vara alltför roliga framöver kanske, inte uppdatering om mina dagar i alla fall :p Men ska försöka knåpa ihop nåt skoj i alla fall. Nu ska jag kika lite på tv och sen fortsätta läsa, skriver nåt mer intressant imorrn ...

Hoppas ni haft en bra dag ??

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: