Noll fokus och motivation

Jag har försökt att komma in i plugget igen efter tentan i fredags men de vill inte riktigt. Söndagen läste jag lite till o från men måndag och tisdag har det gått jätte segt .Jag måste verkligen klara den här tentan också! Så måste peppa mig själv på nåt sätt. En vecka kvar idag och stora delar av morgondagen går bort för då kommer mamma, jocke och möjligtvis också Kristoffer och hälsar på några timmar. Så inte många pluggdagar nu egentligen, måste komma igång, får klii på mig själv verkligen...Mitt huvud har redan ställt in sig på sommarlov tror jag och bara saker jag ska göra när jag blir ledig som jag kan tänka på just nu. Man borde väl ändå känna lite extra motivation att klara dettta sista nu när det bara är en vecka kvar, hoppas det vänder !

Igår var jag och Camila iväg på ett boxningspass, det var spännnande, roligt och mindre roligt. Man vart ruskigt svettig och känns i kroppen idag att man tränat. Men dock fick jag jätte yrsel efter cirka 40 minuter, blää. Jag som ändå inte tyckte att jag hade ätit så dåligt under dagen, men tydligen inte tillräckligt då. Tränaren hämtade en banan åt mig :p Men vart inte mycket bättre så jag fick ge upp,jätte trist. Camilla var kvar och fick boxas med tränaren istället så hon fick nog ta ut sig riktigt rejält, hehe. Nästa vända ska jag klara hela passet, äta massor under hela dagen innan också..

Idag har det varit sånt fint väder, men vart tog det vägen? Jag som tänkte ta en promenad sen senare efter lunch nån gång, får se om det håller upp och inte börjar regna. Men finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder :p Men spöregnar det kommer jag dock inte vara så sugen, men lär ju sluta nån gång.

Nu ska jag snart ta itu med plugget igen då,pust. Får se lite senare hur det gått för mig under dagen. Stänga ner datorn ? Tror nästan det, annars kommer man på en massa smått att kika hela tiden...Puss

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: