Onsdag

Goddag :) Vart en seg morgon. Hade tvättid mellan sju o tio så det var bara att kliva upp,men ska jag vara ärlig så gick jag faktiskt och la mig igen efter att jag laddat två maskiner :p Sköönt var det. Sen har jag ätit en rejäl frukost och tagit upp det här med att rita diagram igen. Usch det är inte skoj men jag vill verkligen klara denna tenta på fredag, snälla gör så att jag klarar den så den är ur världen sen och jag kan fokusera på annat. Läraren skulle vara duktig och rätta tentorna ganska direkt så svar kommer nog redan i nästa vecka.

Men inte får jag dock nån ledghet när denna är slut! Nej då är det bara att hoppa på nästa projekt. Har mina funderingar dock hur jag ska lägga upp det. Statistiken har tyvärr fått lida lite på senaste och eftersom jag har en annan tenta i samband med den funderar jag ganska skarpt på om jag ska lägga allt krut på den eftersom jag känner att jag kommer kunna klara den eftersom jag var så pass nära sist och skjuta upp statistiken. Eller kommer jag klara båda två om jag pluggar som en dåre i typ en och en halv vecka?? Frågan är ju. Eller om jag bara kommer göra halvdant på de båda isf. Hmm har svårt att bestämma mig,får se hur det känns när denna är gjord i första hand! Sen är ju frågan också om man skall gå till statistiken ändå även fast man typ inte pluggat för att se lite hur tentan är upplagd o försöka skriva lite, eller om man ska strunta i det helt och hållet? Hmm jag ska inte tråka ut er med mina funderingar, ni slutade säkert läsa för längesen ...

Jag ska ta mig en kopp kaffe till och fortstätta innan det är dags för lunch, kycklingsallad med fetaost lutar det mot idag, nu började magen kurra direkt ... Ha en bra dag allihopa och ni som inte behöver sitta inne och plugga som jag - ut och njut av solen nu när det varit sånt skitväder på senaste ..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: