Tillbaka

En hel månad sedan jag bloggade sist. Har helt enkelt inte haft någon lust men nu tänkte jag nog starta igen :p Tänker inte gå in så mycket på vad som hänt, tar ju sin lilla tid. Har varit glada dagar, mindre glada dagar, stressande dagar, mindre stressande dagar, roliga dagar och mindre roliga dagar, ja ni fattar - livet i största allmänhet!

Kan väl summera helgen lite kort iaf. Pappa kom och hälsade på i fredags. Hade med sig min nya mobil, sony ericsson c905 och en liten överraskning i form av en mini dator från Fujitsu siemens :) Jätte söt och behändig är den och man kan byta skal  på den så man kan få den i olika färger.. Lite ovan än så länge att skriva på den bara :p Bror min vill ha min gamla dator men måste nog tyvärr göra han lite besviken då jag kommer att behöva den när man ska skriva arbeten för skolan och så. Blir nog ganska jobbigt på denna lilla. Men han kan ju alltid få låna den under sommaren i alla fall.

Efter att jag fått min överraskning åkte vi ner på stan, pappa handla lite och sen käkade vi lunch ute på grekiska kolgrillsbaren. Åkte sen ut till ikea en sväng och kika runt o även ut till mediamarkt. Hann sedan vara hemma i ungefär en kvart innan Kristoffer kom, vart bara en hemma kväll framför tvn och lördagen spenderade vi ett litet tag på stan och sen var vi mest bara hemma och myste. Han åkte hem idag på förmiddagen och nu har jag två till tre veckor med massa plugg framför mig innan jag får ta ledigt för sommaren och det ska bli så skönt när den dagen kommer. Massa trevligt som händer under sommaren och det avslutas med en två veckor lång semester till Zakhyntos :) Hmm nu måste jag ta itu med mina böcker, pust.



Nya datorn :) Har även ett vinrött skal som man fick med o ska nog skaffa ett ljusrosa sen :p Funderar även på om man skulle ta och byta till mobilt bredband, men frågan är ju det här med täckning ?!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: