Torsdag

Godmorgon :) Nyss hemkommen från en tmmes promenad och ska alldeles strax få i mig lite frukost, blir smoothie och lite till. Dagen idag kommer att bestå av sista minuten plugg inför morgondagen, håller verkligen tummarna för att det kommer att gå bra. Imorrn är det tenta fram till lunch ungefär, beroende på hur länge man måste sitta då. Sen ska vi ta och äta nåt gott´och efter att maten lagt sig ska jag oh Camilla vandra iväg till gymmet. Senare framåt kvällen blir det bio  lutar för tillfället mot "änglar och demoner". Så kopplar av från plugg imorrn o tar sedan tag i det på lördag igen, men jag kommer dock att ta sovmorgon :p Förutom plugg kommer helgen också bestå av en hel del träning sen får vi se vad mer som kommer hända, dagarna bara försvinner ...


Nu ska jag ta mig lite frukost o brygga lite kaffe så jag kan komma igång sen ..


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: