December = stress

Godmorgon. Nyss urstigen ur duschen, ska fixa lite mackor som skall intas framför Våra bästa år :p Vet att den serien suger, men lätt att fastna framför trots allt! Sen ska jag skriva rent den sista tentan, tänkte vandra iväg till skolan sen och skriva ut det, vart cirka 30 sidor allt som allt :p Hmm lära sig tills på fredag + lite till, men ska nog gå. Får hoppas att hon inte gör nån jätte konstig tenta igen bara, utan gör nåt liknande som hon gjort förut.

Pratade med Rebecka igår och de tänker göra associationsrätten ändå. Jag hade ju tänkt att hoppa den. Men måste ändå ha den för att kunna bli revisor i framtiden. Bara det att det är så mycket att plugga på till i december i alla fall. Tack vare strulet som varit har jag ju Kredit och obestånds tentan då + statistiken som jag gärna skulle vilja ha avklarad om de är möjligt. Men ska göra arbetet i associationsrätten så det är gjort sen får vi se om jag gör tentan då eller om jag väntar med den, man kan ju alltid göra ett försök liksom :p Får läraren nått att roa sig med! Som sagt december kommer bli proppat med plugg! Blir nån ledig dag där i samband med jul men inte mycket mer egentligen .. Hmm hur ska detta gå? Man får väl ta och göra sitt bästa i alla fall. Men vill försöka satsa lite extra på nån av tentorna så att man inte har alla kvar sen för det pallar jag inte!

Våren kommer ju inte bli särskilt mycket lugnare skolmässigt, beskattningsrätt och kandidatuppsats. Hmm ge mig sommar nu tack! Med allt detta överstökat. Inte lätt att vara student alla gånger inte.

Idag blir det verksamhetsstyrningsplugg. Ska som sagt till skolan och skriva ut papprena sen och ska då hämta ut två av böckerna till nästa kurs som jag hitta på bokexpressen. De andra två blir det att beställa idag sen senare. Sen funderar jag på om det ska bli gymmet en sväng. Känner mig dock lite stressad så vet inte hur mycket ro jag har till det, men vill verkligen - så kanske en snabb vända! Måste gå förbi telenor också och höra om de fått in nå lånetelefoner än. Sen blir det mer plugg när jag kommer hem sen, börjar bli lite nervös inför den här tentan nu. Imorrn har vi ju case del 2 i Kredit kursen, inte hunnit reflektera så mycket över det - där får vi helt enkelt hoppas på det bästa!

Men ikväll blir det New moon i alla fall :) Nå roligt att se framemot. så måste sätta igång med alla bestyr nu så det hinns klart ..



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: