En månad kvar till Julafton

Ja idag är det prick en månad kvar. Kan inte fatta riktigt vart tiden har tagit vägen ?

Idag har vi haft case i skolan, kändes helt okej och nu har vi 1,5 hp i Kredit och obestånd i alla fall. Jobbigt att vi hade det på eftermiddagen. Hela dagen går verkligen bort. Får inget gjort på morgonen när jag vet att jag ska iväg och har så svårt att komma ur sängen! :p Kom hem för ungefär en timme sedan och har inte hunnit med att göra mycket annat än att ätit mat sen dess. Jag är helt slut, skulle verkligen behöva plugga lite också men vet inte riktigt hur orken ska räcka till det.

Ska i alla fall ta hand om disken och lite småplock här hemma så får vi se sen. Mycket bra på tv ikväll också, men blir kanske att läsa lite i reklampauserna då istället .. Usch jag har inte köpt en enda julklapp, jag har ingen aning om vad jag skulle kunna köpa och inte alls mycket pengar att köpa det för heller, hmm ångest. Men men, på en månad ska jag väl kunna komma fram till nåt.

Disken var det, blää den tråkigaste sysslan i hemmet ...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: