Fredag

Skrivit tentan idag, kändes väl sådär - hoppas verkligen på det bästa, tror att de kan räcka precis till ett godkänt i alla fall! Insett nu att jag inte alls hade behövt skriva denna tenta för att få skriva kandidatuppsatsen! Om man bara kunde vara lite duktigare på att läsa.. Man behöver inte ha klarat alla poäng vid kursstarten vilket betyder att jag kunnat skippa denna och skrivit den andra tentan idag i alla fall.

Hoppas jag verkligen klarat denna nu så jag inte gjorde bort mig som prioritera bort den andra! Den går ju ialla fall i Januari igen så då ska jag avklara den, som sagt mycket i december att plugga på! Men hade jag struntat i denna istället så hade jag inte fått skriva förens i sommar, och vill verkligen inte ha någon kurs kvar till sommaren. Vet hur omotiverande och svårt det är då. Så ska plugga hårt och göra allt för att slippa det.

men men, inte mer plugg snack nu. Är fredag idag, Isabelle fyller år och skulle bjuda på födelsedagsfika. Tyvärr har jag haft en hejdundrande huvudvärk sen jag kom hem, och ruskigt trött är jag också. Skulle kunna somna nu med detsamma! Så fick utebli från det idag, måste försöka ta den sista orken jag har sen till att ta itu med disken och packa inför imorrn. Stressen och en aning sömnlösa nätter hinner ikapp mig nu tror jag. Försöka komma i säng tidigt ikväll. Får inte sova ut alltför mycket imorrn. Mamma, Anne och Linnea kommer och hälsar på :) Blir en shoppingdag, kommer bli jätte trevligt. Var ju ner en snabbis när jag klippte mig och såg massa fint fast jag knappt kika :p men måste försöka hålla i pengarna. Månaden vart lite dyr eftersom jag bestämmde mig för att göra associationsrätten trots allt så försvann ju lite pengar till böcker - varför måste de vara så dyra?

Blir utgång imorrn kväll sen när jag kommer hem :) kommer bli toppen. Hoppas att huvudvärk är borta bara när jag vaknar imorrn, gärna innan dess såklart!!

Puss

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: