Gick inte så bra

Med att fortsätta blogga, så försöker igen .. Dock är vardagen inte så glamorös nu så blir nåt inlägg när jag får lust ..

Denna helg har varit lite sisådär. Fredagen hade vi tenta som faktiskt kändes riktigt bra så jag håller tummarna nu och hoppas på det bästa. Framåt kvällen gick vi ut och firade att tentan var avklarad. Det var jag, Camilla, Rebecka, Isabelle och Madde. Jag o Isabelle tog nåt glas vin här hemma sen åkte vi alla ner till Grekiska Kolgrillsbaren för att äta och dricka gott. Gick vidare till skybar men där var de så mycket folk så vi bestämde oss för att gå till Blue moon bar direkt istället, Vart lite och dricka och massa dans :) Riktigt trevlig kväll, vart väl ganska lugnt trots allt, dyrt att dricka ute när man inte förfestat :p Så vi har bestämt att till nästa vända blir de en förfest först :)

Igår sov jag ut riktigt länge och spenderade dagen med att göra i princip ingenting! Var så slö och framåt kvällen var jag även rastlös. Hade velat vara hemma med alla och firat halloween istället,men kände att pengarna inte riktigt räckte till det också denna helg. Så vart tv-serie och film tittande istället. Camilla skulle kommit förbi igår också men var för trött efter att hon tävlat, så vart en ensam kväll. Kan väl i och för sig vara skönt ibland!

Håller på att tvätta nu och sen ska jag och Camilla inta gymmet. Oh jag är så taggad! Vad jag har längtat efter att börja träna, nu jävlar ska jag sätta igång på allvar. Ska komma ihåg att fortsätta med vitaminer osv för jag ska inte bli sjuk igen. Kommer ha sån träningsvärk imorrn - me like :) Blir som sagt gym idag, blir nog till att ge armarna en omgång ... Nu ska jag fixa lite innan de är dags att hämta upp tvätten ...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: