Grått

Idag var solen borta igen. Himlen är grå och trist och det regnar ute - hmm toppen! Men jag ska tillbringa största delen av min dag inomhus så egentligen gör det väl inte så mycket. Men man får så mycket mer energi om solen lyser och man kan ta en liten härlig promenad mitt i plugget.

Jag sov ut idag också, är ju även helg idag. Men imorrn måste jag komma upp i tid. Jag ska alldeles strax sätta igång med plugget, fastnade inte helt ovanligt framför datorn en sväng bara. Får se hur det blir med träning idag också, beror lite på hur det ser ut med tiden för skulle behöva städa undan lite här.

Suttit och läst i en blogg nu på morgonen, Spark i baken som ger jätte bra tips, råd och motivation vad det gäller träning och hälsa. Men blir liksom verkligen sugen på att bara ge sig iväg direkt. Hon hade även tagit med massa tips på övningar som går att göra hemma, plus att jag vet några till. Så kommer jag inte iväg ska jag göra det i alla fall, så det blir nånting idag. Men imorrn är gym spikat i alla fall! Sen ska jag försöka komma iväg på nåt roligt pass i veckan också tänkte jag.

Nu bör jag kanske sätta igång?

Skönt att plugga hemma i alla fall. Man kan gå omkring i myskläder och osminkad hela dagen om man vill. Man kan gå och småplocka när man blir rastlös och man kan äta när man vill ! Det där med småplock kan dock bli en nackdel ibland, då det tar ganska mycket tid. Ibland kan man konstigt nog komma på sig att de är roligare att diska än att göra det man verkligen ska - plugga ...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: