Just nu

Sitter jag här med ansiktsmask. Helt slut efter massa läsande och önskar att jag kunde läsa snabbare. Måste läsa ut boken idag, så är det bara, det får ta den tid det tar, förhoppningsvis inte hela natten. Önskar att jag hade ett badkar som jag senare kunde fylla upp och stressa av i. Hur skönt skulle inte det vara? Men men, vet inte hur det kommer bli med träning heller, känner att jag vill röra på mig nånting idag och inte bara sitta still, vart tillräckligt mycket av den varan i helgen! Måste gå och lämna in gårdagens film sen i alla fall, får jag åtminstonde lite frisk luft, får kanske ta och passa på att göra den promenaden en aning längre. Tycker dock inte om att vandra här i Västerås när det börjar bli mörkt ute ..

Kanske får dagen bli en stilla sittande dag med massor av kaffe (dags för lite påfyllning nu om jag ska orka sätta igång igen) .. Så får jag ta igen på motionen imorrn isåfall. Imorrn blir det först föreläsning i skolan, sen ska vi sitta och jobba med caset och få nån rätsida på vissa delar. Blir det nog gymmet på hemvägen sen, förhoppningsvis värker inte benen lika mycket då. Gör grymt ont när jag ska sätta mig ner, ser ut som en gammal tant till och från, haha.

Hmm mer läsning, jätteskoj :(


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: