Klippa lugg ?

Varit en inne dag idag .. Plugg plugg och plugg typ. Regnat ute hela dagen så känner inte att jag missat alltför mycket i alla fall. Fått en del gjort men börjar känna att tiden är knapp nu och att jag gärna hade velat vart lite mer effektiv eller ha några dagar till på mig. Men vad ska man göra, ska läsa igenom allt en gång till idag i alla fall, tog tid sist ungefär hur lång tid det tog  - 2 timmar. Så blir att försöka läsa det så många ggr som möjligt imorrn. Sen får vi se hur jag gör på fredagen, har ju tentan på eftermiddagen och brukar inte vilja läsa innan. Men nu har jag haft så lite tid så får se hur jag gör denna vända! Imorrn tänkte jag, om jag inte känner mig allt för stressad springa ner och ta en drop in tid hos en frisör. Ser ut som ett kråkbo i huvudet. Sen måste jag ha ny linsvätska också så måste ändå ner. Funderar på om jag ska klippa lugg ?? I stil med rachel bilson kanske, hmm ... Lite förändring skulle ju inte vara helt fel ..



Min bror fick sitt körkort idag :) Grattis !!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: