Lördag

Då var det helg, men blir som sagt inte direkt någon helg för min del! Igår skrev vi klart det sista till Caset del 2, sen var jag hemma och dona lite. Vart typ inget plugg igår utan tog de lugnt, köpte lite gott och kika film - ladda inför intensiv plugg som ska äga rum nu!

Ska alldeles strax sätta igång, motivationen är inte den bästa men jag måste ju klara detta och har inte mycket tid på mig. Så bara se till att göra det! Men är ju som sagt Lördag idag så jag tillät mig själv att sova lite extra i alla fall, får sitta extra länge in på kvällen istället ... Solen skiner idag, första gången på mycket länge :) Så innan den försvinner ska jag försöka ta mig ut och ta del utav den, blir nog en promenad sen senare så man får lite frisk luft. Skulle vilja gå till gymmet men får se hur det blir med tid och så. Annars blir det till att försöka kliva upp tidigare imorrn så det hinns med!

Jag måste nog nästan stänga av datorn nu, fastnar så lätt framför bloggar och nätshoppar :p Tiden bara flyger förbi då. Finns så mycket fint just nu att det är svårt att låta bli! Så stänger nog ner om det ska bli nå effektivt plugg här..


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: