Onsdag

Idag är det lillördag men för mig är det en pluggdag! Så mycket som skall göras på kort tid så är väl lika bra att sätta igång då. Kikar lite på "våra bästa år" nu sen ska jag läsa lite innan det är dags att laga lite lunch - idag blir det nog fetaostbiffar :) Men blir dock inte så sugen att börja läsa när boken heter "Finansieringsformers rättsliga reglering", hmm gäsp!!

Hade ju tänkt att köra ett konditionspass idag också. Får se hur jag känner sen senare, för har så ont i hela kropppen nu! Träningsvärken i armarna börjar väl ge med sig en aning, men nu gör det desto ondare i mage och ben istället. Är väl så det ska vara :p Men vill ju kunna röra mig till helgen. Får se sen senare som sagt hur jag gör, kommer kanske inte kunna komma upp ur sängen imorrn!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: