Stress

Försöker göra någon slags planering för att jag ska hinna med allt i denna kursen, hinna träna och faktiskt kanske också hinna ha lite kvalitetstid till att bara vara och umgås med vänner. Så mycket att göra framöver! Kikade även när tenta till nästa kurs är och den kommer att vara den 14:e januari och innan dess ska jag göra omtentan i Statistiken vilken är den 4:e :( Blir inte direkt något jullov om man säger så. Förra året var man lite bortskämd och hade en massa veckor utan att man behövde plugga alls! (de nya kurserna i januari började inte förens runt den 20:e och kursen innan var avklarad innan jul) Men i år blir det att ta ledigt de tre viktigaste dagarna i alla fall - Julafton, juldagen och nyårsafton. Kommer kanske inte direkt vara effektiv dagen efter juldagen eller nyårsafton heller :p


Insett att jag bara måste klara denna kursen
i alla fall för jag har inte tid eller ork att göra den när omtentan går, vilket är den 13:e januari - Så SKA klara den nu. Känner man sig inte alls pressad eller stressad, läsa, lära och förstå för att kunna tillmämpa på cirka fyra veckor. Känns inte så mycket bättre när läraren säger att han tycker att det skullle behövas sex veckor! Menmen bara bita tag i detta och göra sitt bästa då ..

Nånstans i allt detta ska jag hinna leva också, tänker i alla fall inte ge upp träningen nu ..


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: