Tisdag

Dagen började med en föreläsning i Eskilstuna. Riktigt bra föreläsning faktiskt, en gubbe från kronofogden som var där och berättade lite om konkurs och utmätning - intressant! Sen satt vi lite med caset efter det, men kom inte direkt nån vart. Vi har ju det mesta klart, men lite saker vi är fundersamma över så blir frågestund med läraren imorrn och då sedan sitta med det sista - förhoppningsvis ska det inte hur lång tid som helst.


Vart träning när jag kom tillbaka till Västerås med tåget. Idag vart det kondition och lite mage, 30 min på vardera bandet och crossen. Kommer inte kunna gå imorrn! Hade ju redan innan ruskig träningsvärk och tro mig det kändes under passet. Känns riktigt bra med träningen i alla fall - nu ska jag se till att träna och se resultat, helst snabbt :p Inte hunnit göra alltför mycket sen jag kom hem. Plockat, lagat mat och duschat. Så ska försöka läsa lite nu. Förstår inte hur jag ska hinna plugga in detta till en tenta nästa fredag?? En massa tid går ju bort till caset också :( Känns som de är alldeles för lite tid, denna kurs skulle ju dessutom ha varit längre från början. Får göra det bästa av situationen och hoppas på det bästa.



       


Dags att läsa lite, är ju massa bra på tv sen ju :p Vill ju egentligen kika lite på biggest loser (motivation :p), men hinner inte se hela om jag ska hinna läsa det som Måste läsas idag ...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: