Träningsvärk

Då var det måndag igen. Träningsvärk från gårdagen, vilket var väntat - härligt! Är ledig idag då kursen jag ska läsa inte börjar förens imorrn. Så jag ska snart ta och äta lite lunch som idag blir lax och sen pallra mig ner på stan och kika runt lite :) Sen blir det en vända på gymmet också, skaffa lite träningsvärk i benen också hade jag tänkt. Kommer väl inte kunna gå imorrn, heehe men men träningsvärk botas med träning vet ni!

Känns jätte skönt att vara igång igen. Nu ska jag verkligen hålla detta, helst minst fyra dagar i veckan. Ska klämma in lite pass också och inte bara gå på gymmet. Kanske blir de ett step up pass nu i veckan, får bli ett 30 minuters nu till att börja med och sen lite ytterligare konditionsträning på gymmet i egen takt. Beach 2010 here i come :)

Jag och Camilla åt lite onyttigheter igår dock, men det måste man ha ibland..Nu ska jag se till att vara nyttig i veckorna  i alla fall så jag kan unna mig lite gotte i helgerna.. Vi kikade skräckis igår, ångrade oss 10 minuter in i filmen att vi valt en sådan film och gömde oss mest bakom kuddar, haha! Men det var en helt okej film i alla fall, the haunting hette den. Sen kände vi att vi behövde lite komedi så vart djävulen bär prada på fyran. Trevlig söndags kväll :)

Nu var det mat dags, sen ska jag ge mig ut i blåsvädret ...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: