Värsta träningsvärken nånsin?

Hela min kropp värker. Armarna börjar väl ge med sig, men benen är det värre med. Ser nog grymt rolig ut när jag går :p Vill försöka komma iväg och träna idag och hoppas att det skall gå, men vi får se.

Haft en riktigt mysig helg. I fredags satt vi i skolan och jobbade med ett case och efter det vart det träning. Efter det var jag oerhört trött och resten av eftermiddagen/kvällen vart slötid. Riktigt skönt, låg och kika på avsnitt efter avsnitt av How i meet you mother När man väl börjar kika på en serie är det svårt att sluta, blir liksom bara att man tänker "bara ett avsnitt till", "kanske ett till innnan jag somnar" ... På Lördagen försökte jag få lite plugg gjort, läste ut en av böckerna i alla fall. Sen framåt kvällen kom älsklingen och vi gick på bio, 2012, riktigt bra film! Vad skulle man göra om man fick veta att jorden skulle gå under ?? Läskig tanke.


Gårdagen var en riktig slödag.
Vi sov ut länge och bara låg o gosa i sängen, mys :) Sen vart det en sen frukost framför tvn och sen god lunch/middag. Hyrde även en film, state of play, vilken var helt okej ...


Nu är man tillbaka i verkligheten igen, i vardagen
. Det är plugg som gäller idag, ska försöka få så mycket gjort som möjligt, så har laddat en rejäl kanna med kaffe för att hålla lite fokus! Har en bok som är mitt mål att läsa ur idag så jag kan börja med tentorna imorrn och bläddra lite i lagboken (läser nu kredit och obeståndsrätt).


Återgå till böckerna ?


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: