Hemma dag

Skulle egentligen ha tillbringat dagen i skolan med uppsatsen. Men mådde pyton imorse, kände mig febrig, hostadde som en gris och huvudet bankade så stannade hemma. Har grejat lite smått i alla fall men annars bara tagit det lugnt. Mår i alla fall mycket bättre nu :) Snälla sig att det ska kunna ge sig nu? Ska förbi apoteket imorrn och köpa nå vitaminer och så, kanske man kan bli av med detta nån gång. Vill så gärna röra mig, känner mig totalt rastlös i kroppen. Men man måste ju vila så man blir bra nån gång och så fort jag anstränger mig kommer ju hostattackerna - mindre trevligt.

Håller på att packa lite smått nu, hemresa imorrn efter skolan. Har en hel del att göra så blir nog kvar i skolan ganska länge imorrn, men lika bra att ta med väskan också så man kan bege sig direkt mot tåget. Valborg till helgen, men fredagen blir nog faktiskt lugn. Kristoffer har jour också så, blir nog en myskväll. På lördag har Mamma & Stumpis anordnat maskerad med kändistema så vilar upp krafterna inför det istället :) Kommer nog bli riktigt trevligt, massor av blandat folk. Ska försöka komma ihåg att ta massor av bilder!

Nu ska jag packa det sista, ta hand om disken sen spenderas resten av kvällen med lite läsande och Grey´s anatomy.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: