Måndag

Då var det dags för en ny vecka igen då. Haft en underbar helg men ingen tid eller lust riktigt att skriva nånting. Men tänkte summera den lite snabbt i alla fall.

Älsklingen kom med tåget i fredags kväll. Hade fixat i ordning lite mat, köpt hem lite gotte och hyrt film så vart fredagsmys i soffan med massor av tända ljus :) Lördagen spenderades till stor del nere på stan. Tog lite sovmorgon och var nere framåt lunch. Kikade i affärer, åt lunch på jensens och fikade senare också på waynes. Hade tänkt gå på bio på kvällen men gick ingen film som vi jätte gärna ville se. Så istället vart det ytterligare en myskväll i soffan hemma - säger jag inte nej till! :) Hyrde paranormal activity, velat sett den ganska länge men inte riktigt vågat mig på den. Men den var bra i alla fall, och ganska läskig i alla fall. Men med allt prat kring den trodde jag faktiskt att den skulle vara ännu värre. Men den var i alla fall helt klart sevärd. På söndagen tog vi ytterligare en sovmorgon sen vandra vi ner på stan igen, när de är skönt ute är det ju tråkigt att bara sitta hemma.

Shoppade lite också faktiskt, ett par nya vita tygskor, en vit och blå randig tröja med puffärmar, "dragkedje armbandet" i puderrosa från scorett och ett par strumpbyxor med små hjärtan på. Ville också leta jeans men hade inte riktigt ork till det, mycket folk överallt så kände inte riktigt för det. Men jag har faktiskt beställt ett par D.brand från bubbelroom, de kommer förmodligen imorgon. Har väl egentligen inte råd men de hade ju ett sånt bra erbjudande - betala i juni så :) Jag hoppas att de sitter bra och skönt! De ska tydligen vara mycket stretch och många säger att de ska vara sköna så håller tummarna.

Idag har jag varit i skolan en sväng och donat med uppsatsen. Det går framåt i alla fall. Imorgon blir det en jobba hemma dag - riktigt skönt. Särskilt med tanke på att jag inte känner mig så kry - igen :( Äckel hosta !! Nu ska jag ta och läsa igenom det jag skrivit idag och sen tänkte jag ladda om inför imorrn istället ..


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: