Mitt uppe i uppsatsskrivandet

Var det dags att skriva lite här igen. Vet inte hur länge det kommer att hålla denna gång ;) Är nu mitt uppe i skrivandet av kandidatuppsatsen, det går ständigt upp och ner. Imorrn är det dags för seminarium av PM1, hoppas på bra respons. Ska till skolan idag och skriva ihop opposition och sen efter det ska jag bege mig till gymmet.

Gäller att ligga i hårdträning nu, varit alldeles för lat på senaste och sen när jag väl kom igång vart jag sjuk. Men nu så, och alla vårtecken gör att man börjar känna sig lite stressad. Men visst hinner man komma i någolunda form på två månader?

Jag ska i alla fall göra ett försök, tänker blogga om det för att hålla motivationen uppe! Kom iväg till gymmet i måndags och idag blir det som sagt en vända till. Idag ska benen få sig en rejäl omgång! Ska nog hinna med en vända innan jag åker hem imorgon också. Sen kanske försöka få ut älsklingen på nån förhoppningsvis solig promenad till helgen :) Blir även ett försök att minska på kolhydrater, inte ta bort de helt och hållet utan bara minska på dem. Vi får se hur det kommer bli med allt, har ju på senaste haft så dålig disiplin när det gäller vad jag stoppar i mig ...

Nu blir det en kopp kaffe och fortsättningen på våra bästa år


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: