Torsdag

En vecka sedan senaste inlägget - dålig stil! Men vet verkligen inte vart tiden tagit vägen? Var hem i helgen i alla fall, vart utgång fredag och lördag. Riktigt trevligt var det! Lördagen var nog en av de roligaste vändorna på länge, var upp till stan och dansa loss till Rootvälta :)

Veckan började sen inte så bra, hade jätte ont i magen och mådde illa hela måndagen trodde jag hade åkt på magsjuka men det gick som tur var över! I tisdags var det skola och uppsats som gällde, läste mest igenom en massa källor - så mycket som man måste gå igenom innnan man kan komma igång att skriva nåt bra! Sen tog jag en tur till gymmet, vart en mix av bröst, undersidan av armarna, rygg och mage. Har fortfarande rejäl träningsvärk från det. Dock tror jag att jag började träna lite för tidigt efter min förkylning, lite rethosta har kommit tilllbaka :( Så blir att ta det lite lungt resten av denna vecka och få i sig massa vitaminer så det inte blossar upp igen, det har jag verkligen inte lust med. Isabelle var även förbi en sväng i tisdags, var trevligt hade ju inte träffats på länge så. Igår var en rätt lugn dag, vädret gjorde en inte på topp! Var i skolan fram till lunch sen gick jag hem och läste lite i lugn och ro istället. Idag blir det till att vara hemma och jobba med uppsatsen. Vädret suger idag också, ursäkta men snöö?? :( Har lite småplock att fixa med här hemma också. Blir sen en kvällsfika hemma vid Camilla :) Hade velat gå och träna också men som sagt bättre att vila nån dag än att bli jättesjuk även om de känns trist. Hade tänkt mig en promenad istället, men inte så sugen på att gå ut så vi får se hur det blir. Hålla tummarna för bättre väder imorrn istället. Och speciellt på fint väder i helgen när älskling kommer. Vill ju kunna kanske ta en fika på nån uteservering och så.

Nu ska jag koka en kopp kaffe, försöka få i mig lite frukost och kika våra bästa år :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: