Fredag

Snart slut på denna vecka också då, känns som alltid himla skönt med fredag även om denna helg kommer vara lugn och inte direkt pluggfri! Haft föreläsning idag i beskattningsrätten, sov dåligt inatt så var inte lätt att hålla sig vaken och alert i fyra timmars tid. Men det gick, är ju en intressant kurs men nu börjar det bli lite små rörigt i huvudet. Men det ska nog gå bra tillslut :) Efter föreläsningen var jag och hämtade ut nya provlinser och sedan vart det en vända på gymmet. Gick riktigt bra idag och känner redan i mina ben att träningsvärken är ett faktum! Efter det har jag inte hunnit med alltför mycket, lagat lite mat och tagit det lite lungt. Nu håller jag på och tvättar. Har verkligen hur mycket tvätt som helst och hoppas att jag hinner med allt idag - vi har ju tyvärr bara tre timmars tvättid..

Annars idag blir det bara en hemmakväll. Är ganska slut efter en halvt om halvt sömnlös natt och allt som gjorts idag. Blir att kika en film eller så bara. Imorgon kommer Mamma och hennes vännina Anne ner och hälsar på så kommer behöva kliva upp i tid också. Vi ska ut och kika lite på en hälsomässa i ABB hallen och sen blir det nog lite god lunch och lite tittande i affärer. Kommer nog bli trevligt :)

Nu ska jag diska undan så jag har det gjort innan det är dags för att hämta första vändan med tvätt ..


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: